Aangezien het mij nog steeds niet lukt met foto`s op de computer, kan ik het niet laten zien. Ben van plan om een fotocomputercursus te doen.
groetjes Ria
Auteur
Bericht
marga Site Admin
Geplaatst: do nov 15, 2007 9:13 pm Onderwerp: Rosa: voor en na
Rosa: voor en na
Auteur
Bericht
marga Site Admin
Geplaatst: do nov 15, 2007 9:38 pm Onderwerp: Donna: voor en na
Donna: voor en na
Hmmm, gekamd of ongekamd, Donna blijft een trots hondje (beetje een arrogante blik zelfs)
Het is net of het kammen van zijn vacht steeds makkelijker wordt.
Het was volgens mij wel 2 maanden geleden dat hij echt helemaal gekamd was en ik was in 1 1/4 uur klaar.
Laatst aangepast door Harma op do nov 29, 2007 2:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Auteur
Bericht
Yvonne
Geplaatst: wo nov 28, 2007 8:13 pm Onderwerp:
En hier is Killu voor
en na het kammen is ze niet mooi
Killu ligt altijd heel lief stil.
En nu hebben we een klein gosje over, kopje, pootjes en staartje eraan en de gos is klaar.
Afgelopen vrijdag de doggies geborsteld.
Ik ben alleen vergeten om een foto VOOR te maken.
Bij deze alvast de NA foto's.
De voor-foto's volgen t.z.t.
Eerst Quiero:
En Dicha:
_________________ Wisa
Auteur
Bericht
marga Site Admin
Geplaatst: do apr 09, 2009 1:34 pm Onderwerp:
Wat een schitterende zwarte jas, jullie Quiero. Daar kunnen wij alleen maar van dromen, dat we op ons 70ste nog zo mooi in ons vel zitten
En Dicha, werkelijk, wat is het toch een mooi zwaantje geworden. Als je geen gos hebt, en je zou er graag één willen, dan smelt je weg van verlangen. _________________
Nou Marga, het is dat ze geen schoenen dragen anders liepen ze er nu naast!
Ik draag ze wel!!
Ik weet niet hoe het met jullie gosjes zit maar die van ons zien er welgeteld 5 minuten mooi geborsteld uit.
Quiero is helemaal een mooie, hij gaat daarna meestal uitgebreid liggen rollen met zijn net gestreken mooie zwarte jas maar dat is pas nadat hij bij iedereen langs is geweest om te "showen". Iedereen zegt dan dat ie er zo mooi uitziet waarop meneer over zijn hele lijf gaat kronkelen van genot. Meteen daarna "eisen" meneer en mevrouw een lekkernij, onder het motto geen dank liever fooi! _________________ Wisa
Auteur
Bericht
Ingrid
Geplaatst: za apr 11, 2009 1:48 pm Onderwerp:
Dicha is inderdaad een plaatje! Jammer dat het een zus is voor Diesel!!!
Groetjes
Ingrid
Auteur
Bericht
marga Site Admin
Geplaatst: ma apr 13, 2009 8:02 pm Onderwerp:
Senna vóór
en na een borstelbeurt
Auteur
Bericht
marga Site Admin
Geplaatst: ma apr 13, 2009 8:04 pm Onderwerp:
Goh Petra, wat is jouw Senna ook al zo'n prachtig gosje, ook als ze niet geborsteld is _________________
Ja grappig. Je ziet bijna geen verschil tussen voor en na.
Alhoewel vanochtend wel iemand(zelfs na een nacht slapen) zei: `Is ze gekamd?`Dus toch wel te zien.
Wat vinden jullie hondjes overigens van het kammen? Senna vindt het echt vreselijk en gilt er regelmatig lustig op los....Heel soms legt ze zich er ( letterlijk) bij neer en ben ik heel blij.
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina 1, 2Volgende
Berichten van afgelopen: