Woensdag worden de puppies “gechipt”.
Hoogste tijd dus om het beestje bij de naam te noemen đ
Mag ik even voorstellen:
Rico
Nubia ~ Gusto ~ Sara
Gaudy
Rosa
***** we hebben een verhuizing gehad.*****
***Er wordt aan gewerkt om de foto’s weer terug te plaatsen***
monique, zei op : 21 May 2007 at 12:10 pm
Hoi marga
Wat leuk dat ze nu allemaal hun eigen naam hebben, maar Sara blijft toch haar koosnaampje ons meissie houden. Wij zijn erg blij met ons meissie Sara.
Tot gauw groetjes Monique
Lusanne Bosma, zei op : 21 May 2007 at 10:32 pm
Marga,
Wat doe je dit allemaal weer ontzettend leuk, geweldig!
Volgens mij geniet je volop van je prille honden-gezin in huis. Je volgt ieder stapje en je ziet er vanalles in. Erg leuk om te lezen, en schattig en vertederend alle fotoâs.
Kleine pupsels, hun wereld aan het verkennen. En Moos als moedertje, dit kan ze heel best he?! Heeft ze geen consultatie-buro of wat dan ook voor nodig, zoals wij onzekere mensen-moeders.
Als ik het goed heb zijn er al twee puppen (Sara en Gaudy) met hun baasjes (Monique en Judy) op het Forum, leuk!
Welke pup ga je zelf houden?
Nog drie hele weken, heerlijk!
Veel pup-eigenaren zijn er de laatste week helemaal aan toe dat de pups de wijde wereld in gaan, maar volgens mij gaat dit bij jou niet gebeurenâŠ
Groetjes, liefs, Lusan