Vandaag krijgen de pups ook iets anders dan moedermelk voorgeschoteld.
Nou, dat ging dus heel goed. Even ruiken en dan ….. etuh
Geen pap, maar een compleet vleesmaaltje. Nu nog niet rauw, maar even licht gekookt.
Nog lauwwarm van het koken ging het erin als koek. En zoals dat bij een proeverij schijnt te horen wilden ze meer. Ook bij deze proeverij bleef er niets anders over dan het likken van de lippen.
Dit droppie ging zitten, rook een keer en begon net als de anderen meteen te eten. Alleen, hij bleef rustig zitten
en at z’n bordje leeg, zonder ook maar iets te knoeien.
Alsof hij nooit wat anders had gedaan. Wat een keurig hondje 🙂
Vandaag hebben ze ook allemaal korte tijd hun riempje om gehad.
En dan natuurlijk weer naar mams, die zoals gewoonlijk weer ligt te wachten totdat ze alle 6 weer “thuis” zijn.
P.s.: dat donkere vlekje rechtsboven in de hoek is geen “wel-erg-kleine-pup-vergeleken-bij-de-anderen-puppie” maar een piepegel-knuffel.




