

Inmiddels hebben alle puppies de oogjes open.
De donkere reutjes lijken niet alleen het meeste op mams, ze hebben ook net als Donna “oog voor de camera”

Kijk, dat bedoel ik.


Meissie (Sara) zonder roze lintje


Sinds vandaag reageren ze ook volop op elkaar, op ons en op de piepgeluiden van de knuffels en speelgoed die ze van de toekomstige baasjes hebben gekregen.


en soms klinkt er iets
dat later waarschijnlijk een blaf zal moeten worden


Jaha, wij komen de dag wel door 🙂

els vd gragt, zei op : 4 May 2007 at 2:23 pm
Hallo Marga
Ze zien er allemaal erg goed uit!
Stuk voor stuk hebben ze allemaal prachtige mooie ogen.
Zo vertederend.
We hebben afgelopen zondag erg genoten bij jullie!
We zien al uit naar de volgende keer,dan kijken de puppen ons aan met hun vertederende blikken.
Groeten Fam VD Gragt