3 augustus 2007
15 weken
Vandaag zagen we Rico weer terug!

Sjonge, wat een mooie grote jongen alweer.
Na een onstuimige kennismaking

werd er volop gerend en gestoeid

Rosa probeert met een schel en opgewonden blafje indruk te maken
ha, maar Rico speelt het “cool” en overtuigt Rosa al snel dat ze niet “met zijn voetjes kan spelen” 🙂
Donna was druk, druk, druk, want nu had ze een pup “te verdedigen” tegen twee mannen. Maatje Bobbie was namelijk ook van de party.

Op bovenstaande foto zie je naast Bobbie en Rosa natuurlijk Rico.
Hieronder voor de aardigheid een foto van Donna rond dezelfde leeftijd (1 weekje ouder slechts)
Tot aan zijn vertrek hebben Rico en Rosa met elkaar gestoeid. Al teveel aandacht van mij voor Rico werd door Rosa beantwoord met een stevig gegrauw naar Rico (Hmmm, zou ze misschien wat jaloers zijn ;))

Na vele rondjes en buitelingen door de tuin en met de tong op de knieën is Rico weer naar huis gegaan. Het was geweldig om je weer te zien.
Tot ziens!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Â
Marga
Leuk dat je regelmatig pupjes terug ziet en berichtjes van ze ontvangt. En zo kan ik natuurlijk ook meegenieten.
Ik herken veel van vader Tyro in de pups. Uiterlijk maar ook in hun doen en laten.
Heel veel groetjes van Anneke en Tyro.