Sara: hulp in de huishouding

25 juni 2007
10 weken

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer vanuit het Brabantse land.

Sara

Ik heb weer een leuke week gehad. Ik ben namelijk met mijn vrouwtje op haar werk geweest deze week. Zij werkt op een school waar heel veel kleine kindjes waren.
Tjonge, tjonge wat waren dat veel handjes op mijn bolletje. Iedereen wilde mij aaien en kusjes geven.
Ik ben natuurlijk heel lief geweest en heb mijn tandjes maar niet laten zien of laten voelen, want die kindjes waren nog zo klein en ik ben al zo groot 😉

Ook ben ik op de school van Iris en Glenn geweest. Het was heel erg gezellig.
Ik voel me al helemaal thuis bij mijn nieuwe baasjes en het slapen gaat ook al wat beter. Zo af en toe word ik nog wel midden in de nacht even wakker, maar na een knuffel ga ik weer verder slapen tot ongeveer half 7 en dat is ook lang genoeg.

Er komen hier ook steeds vreemde mensen op bezoek die mij willen zien en zij nemen dan iets lekkers of een speelgoedje mee, wat een bofkont ben ik toch.
Ik ben benieuwd wat ik krijg als ik jarig ben 🙂

Weet je wat ik het leukste vind? Nee, nou dan zal ik het maar zeggen. Spelen en rond rennen in de tuin. Het maakt mij niet uit of het regent ik speel lekker door.

Alleen als mijn baasjes het genoeg vinden en ik moet weer naar binnen dan moet ik mijn pootjes schoon laten maken. Wat een onzin toch?
Het maakt toch niet uit dat ik een beetje vies ben.

Maar goed, ik ga eerst keurig zitten en daarna staan en als ze klaar zijn roepen ze “vrij”, dat begrijp ik nog niet zo goed. Wat willen ze toch allemaal. Ze roepen van alles, maar ik begrijp die mensentaal nog niet helemaal. Ik begrijp wel heeeeel goed “mmmmmmm” dan krijg ik weer lekker eten en daar doe ik alles voor.

Ik help ook mijn vrouwtje mee met afwassen dat kan ik al goed. Misschien krijg ik daar wel zakgeld voor, dan kan ik weer lekkere dingen kopen.

Ik heb ook twee vreemde wezens ondekt in huis, in een gekke bak, maar ik kan niet bij ze zitten. Vandaag mocht ik er aan snuffelen en likken dat vond ik maar gek. Ze lijken helemaal niet op mijn broertjes of zusjes. Mijn vrouwtje zei dat het cavia’s zijn, nou ik vind ze maar gek.

In de tuin staat ook een raar wezen met zijn vinger in zijn neus, bah.

Zijn buik was ook vies dus heb ik hem maar even geholpen en zijn buik schoon gelikt.

Ik ga weer even een tukkie doen, want dat heb ik wel verdiend vind ik.

Tot de volgende keer
Pootjes van Sara

~~~~~~~

Â