3 september 2007, 5 maanden
Hallo allemaal ik ben er nog hoor!
Het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets van mij hebben gehoord en gezien, maar ik ben er nog hoor en alles gaat goed.
Ik ben ook even heel onverwachts een paar dagen op vakantie geweest
met mijn baasjes en hun kindjes
en het was erg leuk, alleen is dit al weer 5 tot 6 weken geleden en ben ik er al weer aan toe. Heerlijk de hele dag lekker spelen, eten, wandelen en vooral slapen. Je zou toch haast willen dat het elke dag vakantie was.
Mijn baasjes hadden mijn bedje de bench meegenomen, zodat ik daar ’s nachts dan in kon slapen maar ze deden het deurtje dicht!
Ja mooi niet hoor dat wilde ik niet. Dit hoef ik thuis toch ook niet en ik begon heel hard te blaffen. Uiteindelijk hadden mijn baasje een andere oplossing bedacht, waar ik mij wel happy bij voelde en heb ik elke nacht heerlijk geslapen.
We hadden daar ook een hele grote tuin waar ik mijn grootste hobby uit kon oefenen nl. graven, graven en nog eens graven.
Heerlijk al dat zand los graven met mijn poten en er dan met mijn neus erin wrijven.
Wat ik ook leuk vond was dat er daar heel veel gevleugelde vriendjes waren en ik heb ze allemaal goedendag gezegd stuk voor stuk erg leuk was dat.
Toen we na een paar dagen weer naar huis gingen had ik nog een ander diertje meegenomen. Nou dat was niet mijn vriendje hoor! Zijn naam is teek en hij zat vast op mijn hoofd. Ik wilde en mocht ook niet van mijn baasjes met hem spelen, nee hij moest meteen van mijn hoofd af en mijn baasje heeft hem weggebracht, maar ik weet niet waar naar toe.
Ik was toch ook wel weer blij om thuis te zijn, want daar waren mijn vriendjes de cavia’s weer.
En er was een verrassing er was er eentje bijgekomen die kwam een weekje logeren. Zoals je ziet kan ik niet echt met ze spelen, want zij moeten in een rare bench , zodat ze niet weglopen, maar wel lekker buiten kunnen spelen.
De zwarte, bruin met wit heet Sniffie en de bruin met wit met gladde haren heet Mimi en onze logee met die langere haren en zijn scheve koppie heet Pepper.
Pepper was nog een beetje bang van mij dus die kon ik lekker plagen. Maar na een paar dagen was de lol er ook af, want hij was niet meer bang.
Hier zie je nog een foto van mij terwijl ik een lekker hapje aan het opeten ben nl. een ei.
Heerlijk met schaal. Dat recept heb ik van mijn moeder gekregen :). Nou mam je had gelijk hoor, het is heerlijk en ik lik mijn pootjes erbij af en ik laat geen kruimeltje liggen.
Woensdag mag ik eindelijk voor de eerste keer naar school. Ik hoop dat ik niet te hard moet werken en dat we toch ook wel een speelpauze hebben. Ja, kijk zeg nou zelf leren is leuk, maar er gaat toch niets boven een leuk pootje stoeien. Ik kan ook goed oefenen om de andere met mijn kont weg te duwen want dat gaat steeds beter. De volgende keer zal ik jullie er van alles over vertellen.
O ja wat ik ook nog wilde vertellen is dat ik al heel groot ben en 13 kilo zwaar ben. Ik ben benieuwd wat mijn broertjes en zusjes wegen, misschien willen zij dit de volgende keer ook eens vertellen.
Nou, ik ga er mee stoppen want het wordt al laat. Het was weer een lange vermoeiende dag, want ik moest net nog onder de douche. Ja, eigen schuld want ik was aan het spelen met Mica [een labrador pup van zes maanden] en wij sprongen in de sloot en stonken een uur in de wind.
Tot de volgende keer dan maar weer pootjes van Sara.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~