30 augustus, 5 maanden
Gisteren weer met Donna en Rosa naar de Maas geweest
en het fototoestel ging deze keer ook mee.
~
Donna gaat achter de ganzen aan, Rosa gaat achter Donna aan.
Op de oever weer op de uitkijk
Drijf- en drijfnat
vooral van Rosa blijft er dan bijna niets meer over 😛
En als ze uitgezwommen zijn
lekker “droog rennen” in het hoge gras
zodat ze
onderweg naar huis
weer helemaal “de oude” kunnen worden
en ze weer door iedereen kunnen worden herkend 😉
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jacqueline, zei op : 30 August 2007 at 10:01 pm Bewerk Reactie
Hoi Marga
Wat een heerlijke wandeling was dat!
Heb er gewoon een beetje van mee genoten.
Groetjes Jacqueline
Monique, zei op : 2 September 2007 at 12:47 pm Bewerk Reactie
Hoi Marga
Wat een prachtig gezicht is dat moeder en dochter samen zwemmen d in de maas. Wat zul jij een trots gevoel hebben van jou twee meiden.
Woensdag beginnen Sara en ik aan onze eerste inmiddels jonge honden les, ik ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen.
Groetjes Sara en Monique