De meiden van de Maas

30 augustus, 5 maanden

Gisteren weer met Donna en Rosa naar de Maas geweest
en het fototoestel ging deze keer ook mee.

~

Donna gaat achter de ganzen aan, Rosa gaat achter Donna aan.

Op de oever weer op de uitkijk

Drijf- en drijfnat

vooral van Rosa blijft er dan bijna niets meer over 😛

En als ze uitgezwommen zijn

lekker “droog rennen” in het hoge gras

zodat ze

onderweg naar huis

weer helemaal “de oude” kunnen worden

en ze weer door iedereen kunnen worden herkend 😉

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 gedachten over “De meiden van de Maas

  1. Jacqueline, zei op : 30 August 2007 at 10:01 pm Bewerk Reactie
    Hoi Marga
    Wat een heerlijke wandeling was dat!
    Heb er gewoon een beetje van mee genoten.
    Groetjes Jacqueline

  2. Monique, zei op : 2 September 2007 at 12:47 pm Bewerk Reactie
    Hoi Marga

    Wat een prachtig gezicht is dat moeder en dochter samen zwemmen d in de maas. Wat zul jij een trots gevoel hebben van jou twee meiden.
    Woensdag beginnen Sara en ik aan onze eerste inmiddels jonge honden les, ik ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen.

    Groetjes Sara en Monique

Reacties zijn gesloten.