14 en 15 mei: naar buiten

 

Ons meissie

 

 

 

 

 

 

 

 

Beertje & Chocolaatje

 

 

 

Beertje

 

 

 

 

 

Chocolaatje met een blaadje

 

en zonder

 

Actiefoto’s 🙂

 

Meissie & Snoopie

Vrij worstelen

 

Droppie & Moppie

 

 

 

Haasje …..

… over

 

 

 

Meissie

 

 

 

Droppie

 

Nog een keer

 

 

Snoopie

 

 

Moppie

 

 

 

Chocolaatje bij een blaadje

 

 

 

 

ons

 

meissie

 

 

gaat nog een knuffel halen

 

en wat melk bij mams

 

een laatste stoeipartij

En dan naar bed

 

 

 

En een poosje later bleek de bench vandaag voor het eerst erg in trek

2 gedachten over “14 en 15 mei: naar buiten

  1. monique, zei op : 16 May 2007 at 12:53 pm
    Hoi marga
    Wat zijn het weer leuke foto’s, vooral die portretfoto’s
    van Droppie, Moppie en Meissie zijn erg mooi. Hoe doet Donna het met al die actieve kindjes van haar is ze nog niet aan wat rust toe?
    Nog twee nachtjes en dan komen wij ze weer bewonderen. Ja, we tellen de dagen inmiddels al af nog een paar spullentjes kopen en een afscheiding in de tuin maken en we zijn er klaar voor.
    Tot vrijdag geef ze alle zeven maar een dikke knuffel van ons.
    Groetjes monique

  2. els vd gragt, zei op : 17 May 2007 at 6:19 pm
    Goedenmiddag Fam Verdonschot

    Wat hebben we de afgelopen zondag weer genoten van het jonge grut.
    We zien alweer uit naar de volgende keer,elke keer is er weer wat veranderd,nu lopen ze,stoeien,rennen,lekker in de tuin ravotten,en de wereld om hun heen verkennen.
    De foto’s spreken voor zich.

    Groetjes Fam VD Gragt

Reacties zijn gesloten.