13 mei: naar buiten

Vandaag 13 mei scheen het zonnetje in alle vroegte. Heerlijk weer om naar buiten te gaan.

De wandeling naar buiten vroeg blijkbaar veel energie, want eenmaal buiten kropen ze op de mat bij elkaar en vielen in slaap. Dit nog “beschermde buiten” maakte geen enkele indruk op de puppies:
Een beetje wassen,

Kiekeboe spelen,

en verstoppertje,

een beetje rondsnuffelen,

beetje rondhangen,

een blikje erbij,

een beetje wachten,

beetje strekoefeningen,

Hmmm, ja, denk dat het weer zoetjesaan tijd wordt om te gaan slapen ….

Later op de dag begon het weer zachtjes te regenen, dus dan maar naar binnen.
Eens kijken, wat kunnen we hier doen?
Een beetje rondhangen misschien …

beetje stoeien,

beetje snuffelen, verstoppertje en kiekeboe spelen, wachten, strekken, ……

2 gedachten over “13 mei: naar buiten

  1. monique, zei op : 14 May 2007 at 10:18 am
    Hoi marga
    Wat een schitterende foto’s zijn dat, je hebt een paar echte fotomodellen in huis. Ik ben al op het Gossenforum geweest en Jaqueline heeft al gereageerd heel leuk. Komen er nog meer nieuwe eigenaren van jou pups op het forum? Dat moeten ze zeker doen. [dus bij deze mensen doen!] Op deze manier kunnen we allemaal contact houden over de pups van Donna.
    Groetjes Monique

  2. Jacqueline, zei op : 14 May 2007 at 4:59 pm
    He Monique en Marga
    Strak plan als die andere pup eigenaren ook op het forum komen . Dan wordt het daar nog gezelliger.

    En natuurlijk zijn het weer prachtige foto’s die door Wisa zijn genomen.
    Leuk hoor.
    Groetjes Jacqueline

Reacties zijn gesloten.