Drinken
en slapen
en drinken
en groeien natuurlijk !
En kwispelen tijdens het drinken niet te vergeten.
Zo grappig, al die staartjes die heen en weer wiebelen. Net zoals lammetjes die ook zo vrolijk kunnen kwispelen als ze bij de moeder drinken (alleen dan iets minder snel hoor). Trouwens, hun oortjes lijken eigenlijk ook op die van lammetjes. En als ze eenmaal volwassen zijn en ze mooi in hun vacht zitten, en als je dan gaat wandelen, en als ze dan het water inlopen, en als ze er dan weer uitkomen, en als de pootjes dan dus helemaal nat zijn, maar het bovenlichaam niet, dán lijken ze weer ineens op schaapjes 😉




monique, zei op : 24 April 2007 at 5:25 pm
Hoi Marga
Wat groeien ze toch hard je kunt hun bolle buikjes goed zien. Bedankt dat je Iris af en toe een berichtje stuurt ze is helemaal happy en in de wolken van de pups.
Tot gauw Monique
heleen pompe, zei op : 24 April 2007 at 6:24 pm
Wat schattig toch!
Ik vind het erg leuk om het zo te volgen.
Yoshi kennen we vanaf 12 weken en zo kunnen we de eerste weken mooi volgen.
Ik zou denk ik de hele dag naast de kist zitten om te kijken.
Veel plezier ermee!
Heleen
Lusanne Bosma, zei op : 24 April 2007 at 10:24 pm
Drinken slapen drinken slapen, heerlijk!
Heb je eerder een nestje gehad?
Als dit niet zo is dan moet je je over en paar weken denk ik even goed vast houden. Want dan willen/eisen ze alle zes hun aandacht en wel nu meteen en vlug een beetje!
Maar volgens mij kan jij dit heel erg goed.
Ik zou het wel leuk vinden als de toekomstige baasjes eens op “ons Forum” rond gaan neuzen en misschien hier en daar eens een berichtje willen plaatsen!
Even kennismaken, zeg maar.
Groetjes, Lusan
els vd gragt, zei op : 25 April 2007 at 9:45 pm
Marga
Wat lekker voor Donna dat ze wat meer tijd heeft voor haar zelf.
Het is ook een hele zorg voor zes puppen.
Het ziet er allemmaal heel gezond en tevreden uit.
We kijken uit naar de volgende foto s en verslag erbij die je geeft,prachtig is dat ,zo hoeven we niets te missen van wat je en Donna en de pups beleef.
Wat is internet dan ook een prachtige uitvinding.
Zien uit naar zondag op kraamvisite,tot zondag.
Groetjes Fam VD Gragt