25 april: Gossen-alfabet

Als mams er niet bijligt liggen de pups her en der verspreid in hun nestje óf ze zoeken juist elkaars warmte en geur op. Vergelijkbaar met het liedje: “deze vuist op deze vuist” krijg je dan:

“deze pup op deze pup”

Stapelen

“deze pup op deze pup”

 

Stapelen

Terwijl je erbij zit te kijken wordt er ook heel wat “afgesjouwd”. En als je goed kijkt zie je dat ze samen figuren vormen. Een soort gossen-abc:

gossen abc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Die kleine onder (teefje zonder roze lintje) rolt om voor een mooi O-effect terwijl het donkere reutje al weer op weg kruipt voor een volgend patroon. Ik kan er nog niet zoveel in ontdekken, maar op een bepaald moment lijkt het wel behoorlijk veel op een 10 🙂

3 gedachten over “25 april: Gossen-alfabet

  1. Wisa, zei op : 26 April 2007 at 11:45 am
    Marga wat ziet dat er leuk uit!
    Doe je nog wat op een dag? Of zit je gewoon een hele dag naar die drolletjes te staren?
    Ik kan haast niet wachten tot ik die glanzende scheetjes eens in het echt kan zien, voelen, ruiken………..(nog een paar nachtjes slapen)

    Groetjes Wisa

  2. monique, zei op : 26 April 2007 at 4:49 pm
    Hoi Marga

    Ik moet me helemaal aansluiten bij het vorige berichtje van Wisa ze zijn geweldig en ze zien er zo goed uit. Het is elke keer weer een genot om te zien dat je nieuwe foto’s hebt geplaats. Wij kunnen alles goed volgen vanaf een afstand. Ook wij tellen de dagen af om jullie te mogen ontmoeten.

    Groetjes van Monique en familie

  3. Jacqueline, zei op : 26 April 2007 at 10:05 pm
    Ja Wisa vergeet vooral niet te ruiken!
    Ken je het boek van Yvonne Keuls : Mevrouw mijn moeder.
    Daarin gaat ze regelmatig met haar moeder mee op bezoek onder het mom van interesse voor een puppy. ( Mooi boek trouwens )
    Maar eigenlijk komen ze alleen maar om aan de puppies te ruiken , omdat die zo�n lekker luchtje hebben.
    Ik vind puppies altijd een beetje naar mokka ruiken, heerlijk.

    Jacqueline

Reacties zijn gesloten.