23 en 24 mei: chippen en prikken

Op 23 mei hebben we bezoek gehad van de chipper van de Raad van Beheer. Als het goed is heeft hij bij alle pups een ” blijvende indruk achtergelaten” voor de rest van hun leven.

Ontsmetten

Want met deze chip zijn ze nu immers altijd te identificeren. En dus niet vanwege het inbrengen van de chip, hoor.

Inbrengen chip

Hoewel de naald wel erg dik is gaven de meesten geen krimp

Controle

Behalve dan “natuurlijk” de reutjes, die toch wel even moesten piepen.

24 mei was de dag van de eerste inenting. Op naar de dierenkliniek, hun eerste ritje in de auto.

Alles voelen
Sara

Gusto

Een beetje spannend was het wel, maar de snoepjes die ze krijgen maken veel goed

Rico

Sommigen gaan er eens echt helemaal voor staan. Da’s handig, ook later bij een show 🙂

Gaudy
Rechteroortje controleren

Rosa
Linkeroortje …

Nubia
Ook hier nog even het buikje controleren

En dan ….

… vlug naar huis en lekker uitrusten van alle inspanningen. Nou dat “vlug” konden we wel vergeten. Sjonge, wat hadden we veel bekijks en aandacht met een bench vol puppies. En allemaal even aaien natuurlijk. En ik heel trots ernaast, ja wat dacht je 🙂

 

3 gedachten over “23 en 24 mei: chippen en prikken

  1. monique, zei op : 25 May 2007 at 4:57 pm
    Hoi Marga
    Ja, je zal vast wel veel bekijks hebben gehad met de prachtige pups en was Donna er ook bij? Volgens mij ben je nog net niet naast je schoenen gaan lopen of wel ? Ha ha. Maar goed, eerlijk is eerlijk het zal vast een prachtig, leuk en grappig gezicht zijn geweest.
    Wat je vertelde bij het chippen dat de reutjes gevoeliger waren als de teefjes, dat is dan toch niet alleen bij mensen. [sorry mannen]
    Nou Marga geniet er nog maar lekker van want het einde komt in zicht en dan nemen wij trotse eigenaren het van jou over.
    Tot gauw groetjes Monique

  2. Maartje, zei op : 26 May 2007 at 11:30 pm
    Hoi Marga,
    wat zijn ze hard gegroeid! Echt prachtige hondjes zijn het geworden. Ik kom ze graag nog eens bewonderen voor ze ‘uitvliegen’! Geniet er nog lekker van,
    groeten Maartje

  3. Gea Jonkers, zei op : 29 May 2007 at 4:03 pm
    Hoi Marga

    Het is elke keer weer een feest om de site te openen. Zulke geweldige foto’s. Iedereen geniet en we zijn het er hier allemaal over eens. Het zijn echt hartebrekertjes. En je mag terecht trots zijn. Zou elk weekend wel willen komen, maar daar steekt Arie een stokje voor. Gelukkig voor ons zit er nog een weekend tussen. Alle klussen zijn klaar dus ze mag komen. Tot het weekend van de 10de juni.
    groeten Gea en Salou

Reacties zijn gesloten.