27 mei: buiten spelen

Van buiten spelen

word je nat én moe

Nubia & Gusto (met het gele lintje 🙂 )

Rico

Sara

Rosa

Gaudy

 

1 gedachte over “27 mei: buiten spelen

  1. els vd gragt, zei op : 30 May 2007 at 9:37 pm
    Marga

    Wat is Rico toch een scheetje,alle andere pups trouwens ook .
    Je kunt goed zien dat ze lekker in de tuin op onderzoek zijn,waarna ze tevreden in slaap vallen.
    We tellen de dagen af .dat we Rico bij jullie op komen halen en dat we Rico mee naar huis kunnen nemen.
    Maar jullie zullen er wel tegenop zien,al die zorg en plezier die jullie met de pups hebben.

    Groetjes Fam VD Gragt

Reacties zijn gesloten.