Vandaag een uitstapje naar een andere ondergrond
Wie bestellt und nicht abgeholt …..
En mams is natuurlijk altijd dichtbij
Omdat de puppies regelmatig hun behoeften doen op de grindvloer is het misschien handig om straks thuis wat grindtegeltjes neer te leggen i.p.v. kranten.
Maar omdat we zelf ook een pup houden zet ik ze toch maar liever steeds op het krantentoilet voordat onze huiskamer één grote hondenuitlaatplek wordt 🙂
En er moet ook nog gewerkt worden.
Stofzuigen is geen enkel probleem. Door al die regen is het gras ook weer flink gaan groeien. Dan zullen ze binnenkort de grasmaaier horen. Begin ik achter in de tuin, dus alle tijd om eraan te wennen 😉
Er eerst maar eens even over slapen
monique, zei op : 10 May 2007 at 4:16 pm
Hoi Marga
Het zijn nu wel echte mini hondjes. Het is prachtig om te zien hoe hun wereldje steeds groter wordt. Je zult er je handen nu dan ook wel vol aan hebben. Weet je stiekem al welke pup welke naam krijgt??? of ben je er nog niet uit
[dit lijkt me overigs ook wel heel moeilijk]. Wij wachten in spanning af.
Groetjes Monique