Vandaag beginnen de puppies aan hun vijfde levensweek. Tijd om ze weer eens afzonderlijk op de foto te zetten. Nou, dat viel niet mee. Ik heb nog nooit zoveel foto’s gemaakt met alleen maar staartjes erop, of kontjes, of de donkere haardos van Donna omdat zij zich er graag mee wil bemoeien en neusjes van wel héél dichtbij. De puppies vonden het volgens mij allemaal wel leuk, vooral mijn kousenvoeten waren erg in trek :).
Ons beertje heeft er zo te zien wel zin in
Wisa, zei op : 11 May 2007 at 9:32 am
Hoi Marga,
Wat ziet het er toch allemaal super leuk uit!
Zou het besmettelijk zijn?
Groetjes (ranger)Wisa
P.S. de aai/kroel/snuffelploeg staat op het punt van vertrek, tot morgen!!
Iris, zei op : 11 May 2007 at 7:49 pm
hoi marga wat zijn ze lief en en schatig
en ze zullen zeker heel speels zijn later
zie ik op de foto we hebben al veel gekocht voor de hond eten en drink bak en een honden mand en een knuffeltje en speelgoedjes we zijn al goed voorbereid haha
we kunnen niet wachten op ons schatje
en en ze kunnen al veel spelen met de mensen zie ik wel
en stoeien dat ze kunnen haha
nouk mail nog wel een keer doei
iris, glenn frans monique en de cavia’s