Gaudy … over slippers en andere uitglijders

2 juli 2007
11 weken

Hoi Donna en Rosa,

Hier even een kort berichtje want ik heb het hartstikke druk hier met al die spelletjes en de tuin waar ik lekker in kan graven…

Gaudy

De puppy cursus gaat heel goed en ik loop nu al kwispelend naar alle andere hondjes toe en ben helemaal niet meer bang. We mogen altijd een tijdje los spelen met de kleinste hondjes en ik lig dan in het begin vaak op mijn rug, maar dat begint te vervelen dus nu sprint ik ook achter de andere twee hondjes aan..

Ook heb ik een puppy party bij de dierenarts gehad en dat was een dolle boel. Er was een leuke terrier pup van 9 weken en een hele grote hondenpup maar die vond ik minder leuk. Maar die kleine was super grappig en ik heb de hele bespreking door met hem gespeeld en ik werd wilder en wilder en dat vond mijn baasje niet zo leuk.. Moest ik weer komen en gaan zitten, pfuh! 🙁

Ook moet ik steeds aan de riem mee naar buiten en dan roept het baasje heel de tijd dat ik moet plassen, maar ik hou het gewoon op tot ik weer thuis ben en dan ga ik heerlijk in de voortuin zitten.. 😀

Mijn favoriete speeltjes zijn de hond in mijn mand en de slippers (of welke schoen dan ook)…

Als ik mee uit mag dan word ik heel blij en steeds doller en wil ik zo graag spelen met de baas dat ik de hele tijd in zijn benen ga bijten en dan roepen ze AU of NEE.. Verder heb ik al schapen gezien en die waren heel grappig alleen kon ik helaas niet door het hek komen en mocht ik alleen kijken. Paarden heb ik ook gezien maar die vind ik te groot hoor.

Nou ik ga weer even heerlijk slapen want ik heb een drukke dag gehad en ik lig altijd het liefst lekker op mijn rug met mijn poten de lucht in!!!

Oh ja en ik kan al zitten en poot geven en ook liggen….
Tot snel weer
Pootje van Gaudy

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

1 gedachte over “Gaudy … over slippers en andere uitglijders

  1. Marga, zei op : 2 July 2007 at 11:40 pm
    H�, wat leuk zo’n puppyparty bij de dierenarts. Dat kennen wij hier niet.
    Ik ben wel erg blij dat ook bij Gaudy de “kroeliepoelie” in de genen zit. (kroeliepoelie= op de rug met de pootjes omhoog, heerlijk wollig gaan liggen zodat elk mens in de verleiding komt eens heerlijk met de vingers door de vacht te kroelen en te aaien) Succes verzekerd

Reacties zijn gesloten.