Donderdag 5 juli 2007
Vandaag precies 12 weken oud. Vanmiddag het derde prikkie gehaald bij de dierenarts. Ze is een hele leuke meid, maar we hopen haar pas volgend jaar weer terug te zien (tenminste, als dierenarts)
Gisteren voor de tweede keer naar de puppyklas geweest. Gelukkig hebben ze een vernieuwd programma zodat nu ook aandacht wordt besteed aan contact met vreemden. Daar hebben we maar eens flink gebruik van gemaakt. Rosa vindt het heerlijk om aandacht te krijgen van mensen, groot en klein. Van de andere kant moest ze niks hebben van de andere hondjes. Vandaag na een uitstapje naar de wekelijkse markt hoort ze ineens een hond blaffen. We waren bijna bij de auto. Met de staart tussen de poten snelt ze er naar toe (hé, ze herkent de auto al 🙂 ). Ik maak het portier open en hup, gaat ze daar parmantig zitten.
Op de markt ook maar meteen wat wortels meegenomen. Donna heeft nooit rauwe groenten en fruit heeft gegeten. Toen Rosa er laatst met een stukje rauwe aardappel vandoor ging werd ik pas wakker. Kijk, rauwe pieper is niet gezond (behalve misschien als het Opperdoesjes zijn ;)), maar mischien vindt rosa een peertje wel lekker. Ja hoor, heerlijk! En ook de wortel moet beschermd en op een veilig plekje verorberd worden. Dat is ons wollige konijntje 😉
Rosa is tot nu toe een hele goede eter gebleken. Da’s boffen. Ze groeit goed en ook haar vacht is flink aan het veranderen. Zo zijn de voetjes al helemaal muisgrijs geworden.
Vooral op de voetjes van de achterpoten, zoals je op de foto hierboven kunt zien.
En de manier van slapen …
… is muisstil
Sssst,
Tot de volgende keer
P.s.: Ons roosje, ons konijntje, maar de Raad van Beheer heeft ons nog steeds niet hiervan het bewijs gestuurd. Ik neem toch aan dat we geen ons hoeven te wegen om dit te mogen ontvangen 😉
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
monique, zei op : 6 July 2007 at 5:38 pm Bewerk Reactie
Hoi Rosa
Ben jij echt wel een zusje van mij en weet je zeker dat je een hondje bent??
Goh, jou baasje vergeet nog wel te vertellen dat jullie bij de hondenschool ook graag op het terras zitten om naar andere honden en mensen te kijken. Dat lijkt mij ook een geweldige school. Is er nog een plekkie voor mij??
Tot gauw zusje, konijntje of muisje?
Je gossenzus Sara