Op 1 juni zou er geen bezoek komen, dus zijn we zelf maar op bezoek gegaan.
Een andere vloer en andere dingen waar eigenlijk ook niet aan geknabbeld mag worden. En dan blijkt dat er onder de kast toch nog stof ligt. Nou, na ons vertrek niet meer hoor đ We mogen daarom net zo vaak terug komen als we willen ….
Op de terugweg naar huis even uitgestapt bij de spoorwegovergang waar twee treinen zouden passeren. Mis: Er kwam maar één trein. Deze trein, die nog niet in volle vaart voorbij kwam, maakte weinig indruk op de puppies. De puppies op hun beurt maakten des te meer indruk op het overige verkeer. Even een leuke foto maken. Weer mis: batterijen leeg!
2 juni leek ons een mooie koeien- en schapendag. De schapen hier om de hoek zitten helaas nu in een minder gunstig weiland: slecht omheind met vervaarlijk roestig prikkeldraad. Daarom gaan we vandaag naar de Maas waar hele stukken uiterwaarden speciaal voor de “loslopende” veestapel zijn afgezet.
Drie keer mis! Geen enkel dier op 4 poten te zien en het gras kwam tot aan de oksels. In plaats van de dieren was een tractor het gras aan het achterover slaan. Wat een teleurstelling. Maar niet voor de pups. Die vonden overvliegende ganzen minstens zo interessant. Ik zag er een paar omhoog kijken en de ganzen in hun vlucht volgen. Als dat geen ganzenhoeders worden … net als mams!!
De boten op de Maas trokken ook veel bekijks
El Mosa is Spaans voor de Maas. Natuurlijk heeft de naam Donna Mosa hier alles mee te maken. De kennelnaam “Perro del Mosa” betekent “hond van de Maas” en vrij vertaald ook “hond van (Donna) Mosa”
Dat trekt elkaar aan, dat zie je đ
Op de volgende link wordt alles nog eens “erg duidelijk” beschreven, tenminste,
als je Spaans spreekt … http://es.wikipedia.org/wiki/R%C3%ADo_Mosa
En dan moe maar voldaan
weer op weg naar huis
Â
Iris, zei op : 4 June 2007 at 7:08 pm
Hoi Marga
wat zijn ze lief
en die lieve sara
die haar tong uitsteekt en lief kijkt.
en de rest zijn ook lief hoor! ze worden al snel groot.
maar ze zijn nog steeds even slaperig en speels
en nieuwsgierig
en donna nog even actief
hahahahah
de groeten van iris en haar familie