Bunch of puppies, dagboek van een Catalaanse Herder
Familiedag
Juni 2007
Vandaag komt paps Tyro.
In afwachting van zijn komst eerst maar eens een beetje rondhangen…
… een beetje klieren, een beetje kliederen, een beetje aan een staart hangen…
En dan eindelijk …
Daar issie…. Mooie lieve TyroDe hele familie bij elkaar
Eerst even kennismaken
… Wie is die man???
… Wie zijn die kinderen???
Tyro gaat erg voorzichtig om met zijn kroost, de puppies tonen veel respect
Dus voor paps gaan ze wel even op hun ruggetje
en anders leert hij ze wel een lesje …. 🙂
“hebben jullie het nu goed begrepen, jongelui”
En al snel is het ijs gebroken
Rosa aan de wandel met Tyro. “Vet, zo’n paps”
“potje stoeien pa? yo”
“Hé Pssst,….
“… dat hebben we mooi gedaan wijfie!”
En de pups, ze hebben genoten!
Wel vermoeiend, zo’n familiebezoek 🙂
6 gedachten over “Familiedag”
monique, zei op : 1 June 2007 at 12:46 pm
Hoi marga
Wat een prachtig plaatje de hele bubs bij elkaar. Ook je teksten zijn weer erg grappig. Nog veel plezier met alles van de week. Tot volgende week het wordt nu echt aftellen zowel voor jullie als voor ons.
Groetjes uit Oss Monique.
Judy, zei op : 1 June 2007 at 5:06 pm
Volgens mij vond Paps de pups nu iets interessanter dan de vorige keer in ieder geval.. Erg leuke foto’s!!!
Tot vrijdag
Groetjes
Judy
els vd gragt, zei op : 1 June 2007 at 8:06 pm
Marga
Wat hebben ze het gezellig zo met elkaar.
Wat tof dat vader Tyro op bezoek is,het is zo een compleet plaatje met Tyro Donna Rico Gusto Nubia Sara Rosa en Gaudy,een groote familie.
Groetjes Fam VD Gragt
Marieke, zei op : 2 June 2007 at 10:39 am
Leuk zeg ook Paps erbij, ik denk dat het onderwerp Familie weer interessant wordt op het forum, leuk foto’s van alle families bij elkaar. Grappig om het verschil in grootte te kunnen zien tussen een reu en een teef. Veel plezier nog deze week en veel sterkte als je afscheid moet nemen van de meeste pups (je houdt er toch eentje??)
Groetjes Marieke
Karin Faber, zei op : 2 June 2007 at 8:38 pm
Hoi Marga,
Wat leuk die foto’s en de opmerkkingen van jou erbij, vooral ook de vorige serie van de “straathondjes”. Ik zou ze ook geen seconde alleen durven laten die heerlijke Gossenpuppies. Geniet nog even van al die puppies en veel sterkte straks.
groetjes Karin
anneke, zei op : 2 June 2007 at 9:10 pm
Wat zijn de foto’s leuk geworden van het hele gezin. Tyro wandelend met een pupje is echt mijn favoriet.
Na het bezoek is Tyro gelijk gaan slapen, was bekaf.
Groetjes Anneke.
Reacties zijn gesloten.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.
monique, zei op : 1 June 2007 at 12:46 pm
Hoi marga
Wat een prachtig plaatje de hele bubs bij elkaar. Ook je teksten zijn weer erg grappig. Nog veel plezier met alles van de week. Tot volgende week het wordt nu echt aftellen zowel voor jullie als voor ons.
Groetjes uit Oss Monique.
Judy, zei op : 1 June 2007 at 5:06 pm
Volgens mij vond Paps de pups nu iets interessanter dan de vorige keer in ieder geval.. Erg leuke foto’s!!!
Tot vrijdag
Groetjes
Judy
els vd gragt, zei op : 1 June 2007 at 8:06 pm
Marga
Wat hebben ze het gezellig zo met elkaar.
Wat tof dat vader Tyro op bezoek is,het is zo een compleet plaatje met Tyro Donna Rico Gusto Nubia Sara Rosa en Gaudy,een groote familie.
Groetjes Fam VD Gragt
Marieke, zei op : 2 June 2007 at 10:39 am
Leuk zeg ook Paps erbij, ik denk dat het onderwerp Familie weer interessant wordt op het forum, leuk foto’s van alle families bij elkaar. Grappig om het verschil in grootte te kunnen zien tussen een reu en een teef. Veel plezier nog deze week en veel sterkte als je afscheid moet nemen van de meeste pups (je houdt er toch eentje??)
Groetjes Marieke
Karin Faber, zei op : 2 June 2007 at 8:38 pm
Hoi Marga,
Wat leuk die foto’s en de opmerkkingen van jou erbij, vooral ook de vorige serie van de “straathondjes”. Ik zou ze ook geen seconde alleen durven laten die heerlijke Gossenpuppies. Geniet nog even van al die puppies en veel sterkte straks.
groetjes Karin
anneke, zei op : 2 June 2007 at 9:10 pm
Wat zijn de foto’s leuk geworden van het hele gezin. Tyro wandelend met een pupje is echt mijn favoriet.
Na het bezoek is Tyro gelijk gaan slapen, was bekaf.
Groetjes Anneke.