Familiedag

Juni 2007

Vandaag komt paps Tyro.

In afwachting van zijn komst eerst maar eens een beetje rondhangen…
In afwachting van zijn komst eerst maar eens een beetje rondhangen…

 

... een beetje klieren, een beetje kliederen, een beetje aan een staart hangen...
… een beetje klieren, een beetje kliederen, een beetje aan een staart hangen…

En dan eindelijk …

Daar issie.... Mooie lieve Tyro
Daar issie…. Mooie lieve Tyro
De hele familie bij elkaar
De hele familie bij elkaar

 

Een eerste kennismaking
Eerst even kennismaken

Een eerste kennismaking

Een eerste kennismaking

... Wie is die man???
… Wie is die man???

 

... Wie zijn die kinderen???
… Wie zijn die kinderen???

 

Tyro gaat erg voorzichtig om met zijn kroost
Tyro gaat erg voorzichtig om met zijn kroost, de puppies tonen veel respect

 

Dus voor paps gaan de pups wel even op hun ruggetje
Dus voor paps gaan ze wel even op hun ruggetje

Jan, Tyro en Gaudy

Tyro, Gusto en Rosa

 

en anders leert hij ze wel een lesje …. 🙂

"hebben jullie alles nu goed begrepen, jongelui"
“hebben jullie het nu goed begrepen, jongelui”

En al snel is het ijs gebroken

“hé mams, kijk mij, ben aan 't wandelen met paps!"
Rosa aan de wandel met Tyro. “Vet, zo’n paps”

 

Yo, pa. High five!
“potje stoeien pa? yo”

Anneke, Tyro, Donna en Rosa

 

 

"Hé Pssst,
“Hé Pssst,….

 

Mooi spul!
“… dat hebben we mooi gedaan wijfie!”

En de pups, ze hebben genoten!

Sssssssssssst
Wel vermoeiend, zo’n familiebezoek 🙂

 

 

6 gedachten over “Familiedag

  1. monique, zei op : 1 June 2007 at 12:46 pm
    Hoi marga
    Wat een prachtig plaatje de hele bubs bij elkaar. Ook je teksten zijn weer erg grappig. Nog veel plezier met alles van de week. Tot volgende week het wordt nu echt aftellen zowel voor jullie als voor ons.
    Groetjes uit Oss Monique.

  2. Judy, zei op : 1 June 2007 at 5:06 pm
    Volgens mij vond Paps de pups nu iets interessanter dan de vorige keer in ieder geval.. Erg leuke foto’s!!!
    Tot vrijdag
    Groetjes
    Judy

  3. els vd gragt, zei op : 1 June 2007 at 8:06 pm
    Marga

    Wat hebben ze het gezellig zo met elkaar.
    Wat tof dat vader Tyro op bezoek is,het is zo een compleet plaatje met Tyro Donna Rico Gusto Nubia Sara Rosa en Gaudy,een groote familie.

    Groetjes Fam VD Gragt

  4. Marieke, zei op : 2 June 2007 at 10:39 am
    Leuk zeg ook Paps erbij, ik denk dat het onderwerp Familie weer interessant wordt op het forum, leuk foto’s van alle families bij elkaar. Grappig om het verschil in grootte te kunnen zien tussen een reu en een teef. Veel plezier nog deze week en veel sterkte als je afscheid moet nemen van de meeste pups (je houdt er toch eentje??)

    Groetjes Marieke

  5. Karin Faber, zei op : 2 June 2007 at 8:38 pm
    Hoi Marga,

    Wat leuk die foto’s en de opmerkkingen van jou erbij, vooral ook de vorige serie van de “straathondjes”. Ik zou ze ook geen seconde alleen durven laten die heerlijke Gossenpuppies. Geniet nog even van al die puppies en veel sterkte straks.

    groetjes Karin

  6. anneke, zei op : 2 June 2007 at 9:10 pm
    Wat zijn de foto’s leuk geworden van het hele gezin. Tyro wandelend met een pupje is echt mijn favoriet.
    Na het bezoek is Tyro gelijk gaan slapen, was bekaf.
    Groetjes Anneke.

Reacties zijn gesloten.