Op 4 juni was het puppydag. De hele dag hebben we, samen met andere hondjes, heerlijk genoten van het weer.



Wat een aandacht


Wat een verwennerij


Niet alleen door ons, maar zeker ook door Donna

Natuurlijk tussendoor even de schaduw ….

… en de rust opzoeken



Een heerlijke dag, om nog vaak aan terug te denken. Bijvoorbeeld al de volgende dag, want er moet toch ook schoongemaakt worden ….
Voor wie het nog niet weet, puppies zijn dol op vegers in alle soorten en maten
en een mop hoort nu eenmaal bij zo’n kleine mop đ
Heerlijk als je zo geholpen wordt, des te eerder kunnen we weer gaan relaxen
Eigenlijk is het elke dag puppydag!
Wisa, veel dank voor de mooie foto’s
En ook aan Wessel die een poging waagde om ons allemaal tegelijkertijd op 1 foto vast te leggen đ
Â
Jacqueline, zei op : 13 June 2007 at 9:23 am
Hoi Marga
Het was zeker Quality Time!!!!!!
Een dag met prachtig weer , hondjes die goed met elkaar overweg konden , een fijne wandeling en lekker eten.
En dat alles in goed gezeldschap.
Groetjes Jacqueline