2 mei: Hello World

Mams is steeds druk, druk, druk met het voeden en de verzorging van haar pups.

catalaanse-herdershond-puppies

Binnenkort is het aan mij om wat taakjes over te nemen van ons Moosje. Ik kijk met bewondering naar de manier waarop ze moedert. Zelf ga ik het toch iets anders aanpakken denk ik, als het mijn beurt is om de puppies en de omgeving schoon te houden.

Drinken en slapen staan op een gedeelde eerste plaats als het gaat om favoriete bezigheden. Lekker tegen elkaar aan (maar ook dikwijls over- en op elkaar).

catalaanse-herdershond-puppies

(foto boven: Het teefje zonder rode lintje en het reutje zonder groen lintje)

En ook het zitten blijkt nu ineens de normaalste zaak van de wereld te zijn….

(foto boven: Het reutje dat nooit een lintje heeft gehad)

Of gewoon een beetje rondhangen …..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(foto boven:teefje zonder roze lintje)

En ondertussen gaan de oogjes gewoon open, heel, heel, voorzichtig en een beetje “slaapdronken”

 

catalaanse-herdershond-puppies

Een knipoog zoals je ze op latere leeftijd zelden meer zult zien 🙂

1 gedachte over “2 mei: Hello World

  1. monique, zei op : 3 May 2007 at 5:31 pm
    hoi Marga

    Alsnog bedankt voor de gastvrijheid gisteren toen wij de puppies mochten komen bewonderen. Wat waren ze prachtig. Ik tel de weken af dat we er eindelijk 1 mee naar huis mogen nemen. We hebben het gisteren heel fijn gehad en wat was Donna toch lief met al die vreemde mensen over de vloer en die ook nog eens aan haar baby’s zitten. Dit zegt wel veel over haar karakter.
    Geef ze allemaal nog maar eens een dikke knuffel van ons.
    Groetjes monique

Reacties zijn gesloten.