Het worden echte hondjes!
Er werden vandaag de eerste heuse stapjes gezet, hoewel nog wat wobbely, wobbely
En dit tel ik dan natuurlijk ook mee als lopen …
En met een beetje fantasie kun je ze ook al zien zitten en tegelijkertijd hijgen. (in werkelijkheid is het gewoon een grote gaap hoor en kunnen zij ook nog niet zien waar ze zitten 🙂
Nóg een verrasing vandaag: kraambezoek van grootvader Ravel !
en dat was vooral voor mams én Ravel erg spannend en interessant
Kortom, een hele mooie dag vol verrassingen. En waarschijnlijk zullen heel binnenkort ook de eerste “knipoogjes” te zien zijn, want het hield niet op met leuke onverwachte momenten: we hebben vandaag de eerste glinstering van oogjes kunnen zien, heel even.
En Moosje, mijn lieve Moosje
Zo’n geweldig moedertje, ben zo trots!!







Wisa, zei op : 1 May 2007 at 5:18 pm
En wat ruiken ze heerlijk en wat glanzen ze prachtig!!
Inderdaad, niks photo-shoppen ze glanzen gewoon puur natuur.
En dat oog-glinsterinkje hebben we ook nog meegekregen.
Ook in het “echt” zijn het prachtpuppies!!
Groetjes Wisa
P.S. tot binnenkort!! (zet de fles alvast maar koud!)
Jacqueline, zei op : 1 May 2007 at 5:36 pm
Ja Marga
Het zijn super puppen. Echte lekkere dikke glanzende nijlpaardjes.
Ha ja en ze ruiken ook nog heerlijk naar mokka, beter dan echte nijlpaarden.
Ze deeden enorm hun best om te gaan staan, ze trilden gewoon van inspanning om die prestatie te leveren. Geweldig om dat te zien!
En wat zitten ze er goed verzorgd bij.
Hun toekomstige baasjes boffen enorm dat ze een pupke bij jou vandaan krijgen!
Opa Ravel heeft het nog steeds over zijn schoondochter, dat het zo’n leuke vlotte meid is enzo en dat het toch zo’n lief moedertje is, hmmm die zoon van hem heeft smaak volgens hem.
Ja je houd ons niet tegen tot binnenkort en zet maar twee flessen koud, LOL.
Jacqueline
monique, zei op : 1 May 2007 at 6:28 pm
hoi Marga
Wat een geweldig gezicht is dit. Wij kunnen haast niet wachten tot morgen dan mogen wij ze ook eindelijk zien, ruiken en voelen.
Ja, Jaqueline wij zijn echte bofkonten dat wij zo’n mooie pup mogen kopen van Marga. Maar jouw Ravel is ook een hele mooie hond. Je kunt wel zien dat Tyro zijn looks van hem heeft gekregen.
Groetjes Monique