26 april: kat in het bakkie

Het mandje waarin de pups gewogen worden wordt nu echt te klein.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reutje zonder groene lintje, de zwaarste van het stel

 

 

Samen met zijn zusje zonder roze lintje en zijn donkere evenbeeld is deze pup de lichtste van het gezelschap. Die twee donkerste gosjes leken wel een eeneiige tweeling, maar ik heb nu een klein verschil ontdekt. Hierboven in het mandje ligt de pup zonder gele lintje. Als je het verschil eenmaal weet is het een kat in het bakkie. Om het verschil te kunnen zien moet je wel even langskomen. De gele lintjes kunnen nu eindelijk de boom in.

2 gedachten over “26 april: kat in het bakkie

  1. monique, zei op : 27 April 2007 at 5:16 pm
    Hoi marga

    Jeetje, wat gaat dat hard met hun gewicht ze verdubbelen met de week. Zijn hun oogjes nog niet open?
    Een fijn weekend en tot woensdag.
    Groetjes Monique

  2. anouk, zei op : 27 April 2007 at 9:46 pm
    Hoi Marga,

    Ik dacht ineens: ik moet eens kijken of Donna al moeder is geworden. Van harte gefeliciteerd, wat een mooi nest! En dit schrijf ik met mijn Gos aan mijn voeten, precies zoals jij voorspeld had. Wat een heerlijkheid. Veel plezier met 7 gossen, geniet van ze.

    Hartelijke groet,
    Anouk

Reacties zijn gesloten.