30 mei: straathondjes

Vandaag eindelijk weer wat mooier weer, dus maar eens beginnen met het onvermijdelijke: onkruid wieden in de voortuin. De puppies mogen natuurlijk mee de straat op.

Alles wat zoal op een weg rijdt is voorbij gekomen. En in het begin keken de puppies dan ook hun ogen uit. Fietsers (o kijk puppies), opa en oma met kleinkind (even aaien, mag dat?), vrachtauto’s en tractoren, knallende brommers, wandelaars met en zonder hondjes, snel voorbij razende auto’s en juist heel langzaam rijdende auto’s 😉

en heel veel kopers. Een wilde er zelfs twee tegelijk kopen, en ik had er toch echt geen bordje “te koop” bij gezet. Hmm, ik kreeg het gevoel dat ik de puppies echt niet alleen kon laten. Er zat niets anders op dan stug doorwerken, zonder pauze welteverstaan. Jaha, het leven is hard als je puppies hebt 🙂

Na drie uur onkruid trekken had ik het zelf helemaal gehad. De pups hielden het al veel eerder voor gezien en waren allemaal al lekker in slaap gevallen en ik voelde alleen nog maar mijn rug (nog steeds trouwens).

En de tuin? Nou je kunt echt niet zien dat er iets aan is gedaan.
O, o wat is tuinieren toch leuk… met puppies erbij 🙂

2 gedachten over “30 mei: straathondjes

  1. Marieke, zei op : 31 May 2007 at 11:32 am
    Echt super zoals je met je pups bezig bent, de mensen die een pup bij jou vandaan krijgen boffen maar geweldig!! Zoals jij bezig bent zo wil het later met Raksha ook gaan doen lijkt me helemaal top, een betere start in het leven kun de pups niet geven!!

    Groetjes Marieke

  2. monique, zei op : 31 May 2007 at 5:42 pm
    Hoi Marga
    Het was gisteren weer erg gezellig en Anja was helemaal weg van de puppies en niet te vergeten Donna natuurlijk. Wat is het toch een moppie.
    Tussen haakjes ik kon wel zien hoor dat je zo hard in de tuin bezig bent geweest [ hoe is het nu met je rug?]
    Groetjes Monique

Reacties zijn gesloten.