Vandaag voor het laatst samen

Dag Gusto
Dag Gaudy 
Dag Nubia
Dag Sara 
Dag lieve lieve Rico

Hopelijk tot volgend jaar
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag voor het laatst samen

Dag Gusto
Dag Gaudy 
Dag Nubia
Dag Sara 
Dag lieve lieve Rico

Hopelijk tot volgend jaar
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reacties zijn gesloten.
Judy, zei op : 7 June 2007 at 6:01 pm
OH wat lief….. En wat zielig dat afscheid voor jou! Of ben je juist blij dat t wat rustiger wordt
Tot morgen
Judy
monique, zei op : 7 June 2007 at 10:19 pm
Hoi marga
Getverderrie, ik krijg er kippevel en tranen van in mijn ogen. Wij zijn allemaal zo blij, maar voor jou en je gezin zal het best moeilijk zijn. Heel veel sterkte morgen bij het eerste afscheid.
Knuffel ze nog maar extra flink vandaag en morgenvroeg.
Tot zaterdag
Monique
els vd gragt, zei op : 7 June 2007 at 11:16 pm
Marga
Hierbij denken wij precies hetzelfde als Monique .
Jij en je gezin en Donna hebben acht weken voor ze gezorgd met heel veel overgave,je hebt er alles aan gedaan om ons allemaal via foto’s en leuke verhaaltjes op de hoogte te houden van hun groei en belevenissen en alles wat erbij komt kijken.
Wij zullen jullie natuurlijk ook op de hoogte houden met Rico’s belevenissen in en met ons gezin.
Tot zaterdag
Groetjes Fam VD Gragt
Wisa, zei op : 7 June 2007 at 11:29 pm
Hi Marga,
Zo krijg ik het toch nog effe heel warm bij het zien van de foto’s !!
Prachtig gedaan!!
Liefs Wisa
Gea Jonkers, zei op : 9 June 2007 at 11:58 pm
Hoi Marga
Wat weer een mooie foto’s. Over een paar uurtjes komen we jullie kant op. Eerst nog een poging doen om te slapen. We zien er heel erg naar uit, maar we snappen dat het voor jullie niet zo leuk is. Knuffel voor Nuub en natuurlijk Donna niet te vergeten.
Gr. Gea en Salou