7 juni 2007: Afscheid

Vandaag voor het laatst samen


Dag Gusto

Dag Gaudy

Dag Nubia

Dag Sara

Dag lieve lieve Rico

Hopelijk tot volgend jaar

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

5 gedachten over “7 juni 2007: Afscheid

  1. Judy, zei op : 7 June 2007 at 6:01 pm
    OH wat lief….. En wat zielig dat afscheid voor jou! Of ben je juist blij dat t wat rustiger wordt

    Tot morgen
    Judy

  2. monique, zei op : 7 June 2007 at 10:19 pm
    Hoi marga
    Getverderrie, ik krijg er kippevel en tranen van in mijn ogen. Wij zijn allemaal zo blij, maar voor jou en je gezin zal het best moeilijk zijn. Heel veel sterkte morgen bij het eerste afscheid.
    Knuffel ze nog maar extra flink vandaag en morgenvroeg.
    Tot zaterdag
    Monique

  3. els vd gragt, zei op : 7 June 2007 at 11:16 pm
    Marga

    Hierbij denken wij precies hetzelfde als Monique .
    Jij en je gezin en Donna hebben acht weken voor ze gezorgd met heel veel overgave,je hebt er alles aan gedaan om ons allemaal via foto’s en leuke verhaaltjes op de hoogte te houden van hun groei en belevenissen en alles wat erbij komt kijken.
    Wij zullen jullie natuurlijk ook op de hoogte houden met Rico’s belevenissen in en met ons gezin.

    Tot zaterdag

    Groetjes Fam VD Gragt

  4. Wisa, zei op : 7 June 2007 at 11:29 pm
    Hi Marga,

    Zo krijg ik het toch nog effe heel warm bij het zien van de foto’s !!

    Prachtig gedaan!!

    Liefs Wisa

  5. Gea Jonkers, zei op : 9 June 2007 at 11:58 pm
    Hoi Marga

    Wat weer een mooie foto’s. Over een paar uurtjes komen we jullie kant op. Eerst nog een poging doen om te slapen. We zien er heel erg naar uit, maar we snappen dat het voor jullie niet zo leuk is. Knuffel voor Nuub en natuurlijk Donna niet te vergeten.

    Gr. Gea en Salou

Reacties zijn gesloten.