18 juni 2007
Hoi Marga,
Mijn baasje kijkt nog vaak naar het dagboek, het was een dagelijkse gewoonte geworden om te kijken of er nieuwigheden waren, en eigenlijk miste ze dat ook wel een beetje.
Zal ik je mijn belevenis van vandaag eens vertellen ?
Zoals gewoonlijk was ik al vroeg uit de veren en mijn baasje ook natuurlijk. Nu kreeg ze het ineens in haar bolletje om mijn bench schoon te maken.
Het was er nochtans super gezellig ingericht, stukjes karton die ik kapot gescheurd had, blaadjes en takjes die ik uit de tuin meenam, ( ze lagen daar voor het rapen!) wat zand, mijn vetbed en een handdoek. Alles werd uitgeschud en schoon gemaakt, mijn hele interieur naar de vaantjes !!
Maar toen ze de bench vertrok om er beter bij te kunnen zat daar een pad !? Ik dacht hmmm vers vlees! is toch pas op zondag ?!
De deur open en die pad huppelde naar buiten. Ik springen en blaffen was me dat een gek bruin ding !
Was dit echt mijn ontbijt vandaag?
Toch even mijn poot erop zodat ik dat goed kon bekijken! Huppeké sprong ze in het gras, ik erachteraan.
Was me dat een lol zeg! Uiteindelijk heeft mijn baas die pad maar ergens anders in de tuin neergezet en ik, ik was ze kwijt, dan toch maar weer Prins brokjes.
En nu Marga ga ik op zoek naar nieuwe spullen voor mijn interieur!
Tot Later
Gusto
~~~~~~
Marga, zei op : 22 June 2007 at 11:56 am
Ha, die Gusto del Camino, je hebt je eerste pad dus al bewandeld. Blijf goed trainen want jouw Camino is (nog) een lange weg te gaan
Wel jammer, je hele interieur naar de vaantjes Hopelijk zal het snel weer gezellig ingericht zijn, doe je best!!